Wdrożenie strategii

"Żadne zadanie nie jest szczególnie trudne, jeśli podzielisz je na mniejsze podzadania." Henry Ford

Gdy już mamy zbadany teren, posiadamy wnioski z analizy oraz opracowaliśmy strategię, wtedy przychodzi czas na umiejętne wdrożenie w życie dalszych działań.

To moment, w którym zwykle w przedsiębiorstwie poddane są próbie umiejętności delegowania zadań, ustalania priorytetów, doboru pracowników oraz podwykonawców do działań. To również moment, w którym testowana jest determinacja oraz dyscyplina menedżerów. Liczą się tu oczywiście umiejętności i doświadczenie. Niezmiernie ważne jest także nasze nastawienie - nasza zdolność znalezienia równowagi pomiędzy celami a relacjami, jakie mamy z pracownikami, kooperantami i oczywiście klientami czy pacjentami.

Dlatego na tym etapie służymy naszym Klientom wsparciem we wdrożeniu przygotowanej strategii w ustalonych obszarach, m.in.:

  • wdrożenie konkretnych planów działania i nadzór nad ich realizacją
  • koordynacja działań
  • dobór podwykonawców (wg potrzeb)
  • monitoring postępów w działaniu i stopnia realizacji celów
  • aktualizacja strategii i planów do bieżących sytuacji
  • szkolenia: szkolenia wprowadzające / szkolenia ewaluacyjne

Czym są szkolenia ewaluacyjne?

Szkolenia ewaluacyjne są jak rehabilitacja. Mają za zadanie nauczyć menedżerów i pracowników firmy tego, w jaki sposób powinni sobie radzić z określonymi zadaniami, aby osiągnąć zamierzony efekt. Wydaje się oczywiste, że powinni takie rzeczy wiedzieć już wcześniej. A jednak bardzo często spotykamy się z sytuacją, kiedy ktoś czegoś nie robi, bo… nie wie, jak się za to zabrać. Nie ma pojęcia, jak opowiadać o usługach, nie wie, jak sprzedawać, nie wie, w jaki sposób zachęcić pacjenta, nie wie, jak zorganizować sobie pracę, aby była bardziej efektywna. Aby zapobiec “chorobie” i poprawić kondycję działania - musimy wiedzieć, jak zadbać o pewne obszary. Czy Państwa pracownicy wiedzą, “jak” mają realizować swoje zadania? Czy jest to dla nich rzeczywiście oczywiste?

Czym są szkolenia wprowadzające?

Szkolenia wprowadzające są trochę jak profilaktyka leczenia. Aby wprowadzana strategia i plan dobrze zadziałały w przedsiębiorstwie, muszą być nie tylko zakomunikowane, ale także zrozumiane. Właściwy udział i zaangażowanie pracowników we współpracę jest kluczowy, a nieraz wręcz fundamentalny dla powodzenia działania. Czy Państwa pracownicy są właściwie zaangażowani w swoją pracę? Rozumieją cele firmy?

Zapraszamy do dyskusji na ten temat i podzielenia się z nami Państwa spostrzeżeniami. Czekamy na maile pod adresem usługi@simum.pl. A jeśli rozważają Państwo współpracę, prosimy o kontakt i rezerwację terminu rozmowy.

Simum
Czeladzka 70
41-100 Siemianowice Śląskie

Poniedziałek - Piątek
9:00 - 17:00