5 pigułek na negatywne opinie pacjentów

Czy wystarczy być dobrym specjalistą w swojej dziedzinie, aby cieszyć się powodzeniem wśród klientów? No niestety nie. Charakterystyczne dla usługi medycznej jest to, że efekt często ocenić […]

Maść na wszystkie bóle a grupa docelowa

Z naszych szacunków wynika, że nawet ponad 80% podmiotów medycznych ma niezdefiniowaną lub błędnie zdefiniowaną grupę docelową swoich pacjentów. Choć pytania “dla kogo jest nasza oferta? kim […]

Czy wypada sprzedawać usługi medyczne?

Sprzedaż usług medycznych jest swego rodzaju tematem tabu. Z jednej strony, w rozmowie w węższym gronie każdy przyzna, że przecież bez pacjentów – nie będzie przychodu. A […]

Turkusowa ochrona zdrowia w Polsce?

O innowacyjnych modelach zarządzania   W czasie kiedy polskie szpitale, kliniki, przychodnie i gabinety zmagają się w większości z odpowiedzią na pytania, czy będą mieć kontrakt z […]